بررسی پرداخت مطالبات بازنشستگان فرهنگی بابت رتبه‌بندی و متناسب سازی حقوق پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) | احتمال ایجاد روان‌آب و سیلاب در مشهد مصرف برق خانه را چگونه محاسبه کنیم؟ + نحوه محاسبه امروز (۲۹ اردیبهشت) بازدید از موزه‌ها رایگان است واکسیناسیون راهکار موثر در کنترل بیماری سرطان دهانه رحم  عبور آمار قربانیان تصادفات رانندگی از مرز ۲۰ هزار تن امدادرسانی اورژانس پیش بیمارستانی به ۲۵۰ مصدوم ناشی از حیوان گزیدگی چرا حقوق و مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی طبق برنامه پرداخت نشد؟ (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیوند قلب با موفقیت در دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام شد بارش‌های بهاری خراسان رضوی به زندگی عشایری جان تازه‌ای بخشید میوه را برای سلامت می‌خورید یا لذت؟ راهکارهای کاهش کلسترول چیست؟ شناسایی مقصران احتمالی وقوع سیلاب مشهد، در دستور کار دادستانی نوشیدن چای تا چند فنجان مجاز است؟ چاقی مغز را پیر می‌کند | مراقب عواقب بی‌شمار چاقی باشید پیش‌بینی رگبار باران و وزش باد شدید در نقاط مختلف کشور (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

اینفوگرافیک | ۱۰ خاصیت شیر زردچوبه که از آن بی‌خبرید

  • کد خبر: ۹۳۷۵۳
  • ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲
اینفوگرافیک | ۱۰ خاصیت شیر زردچوبه که از آن بی‌خبرید
مصرف نوشیدنی شیر زردچوبه قبل از خواب خواص بسیار زیادی برای سلامت بدن از جمله درمان سرماخوردگی، پاک کننده خون و کبد دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، شیر زردچوبه که به نام "شیر طلایی" نیز شناخته می‌شود یک نوشیدنی هندیست که طی سالیان اخیر در فرهنگ‌های غربی نیز از محبوبیت زیادی برخوردار شده است. شیر طلایی چیزی است که از ترکیب نصف قاشق پودر زردچوبه و یک فنجان شیر به دست می‌آید و این نوشیدنی خواص اعجاب انگیزی برای بدن انسان دارد که اگر روزانه این ترکیب را مصرف کنید، می‌توانید سیستم ایمنی خود را تقویت کنید و اعضای بدنتان را مثل کبد پاکسازی کنید که همین امر از سرطان جلوگیری می‌کند.

۱۰ خاصیت شیر زردچوبه که از آن بی‌خبرید
منبع: مشرق

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->